Sklep numer 1 w Polsce z bezpieczną nawierzchnią!

Reklamacje i zwroty

Polityka reklamacji i zwrotów – Superfloor.pl

Reklamacje

Dbamy o najwyższą jakość naszych produktów, jednak jeśli otrzymany towar posiada wady lub nie jest zgodny z zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi.

Aby złożyć reklamację, prosimy o przesłanie:

  • opisu wady lub niezgodności,

  • zdjęć przedstawiających problem,

  • numeru zamówienia,

  • danych kontaktowych,

na adres e-mail: info@superfloor.pl lub na adres firmy: Gronków 115a, 34-400 Gronków

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, produkt zostanie naprawiony, wymieniony lub nastąpi inna forma rekompensaty – zgodnie z ustaleniami z Klientem.

Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku produktów wykonywanych na zamówienie Klienta (np. dociętych na wymiar, personalizowanych itp.), prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje.

W związku z tym, nie przyjmujemy zwrotów zakupionych produktów, chyba że są one wadliwe lub niezgodne z zamówieniem.

Prosimy o przemyślane zakupy i dokładne zapoznanie się z opisem produktu przed złożeniem zamówienia. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, chętnie odpowiemy na pytania – zapraszamy do kontaktu.